Intrebari frecvente

1. Cum pot plasa o comanda?

Vizitatorii www.fitlife.ro au la dispozitie doua modalitati de a efectua o comanda:

Comanda fara cont - alegeti produsul dorit apasand ”Adauga in cos” si modificati cantitatea, daca doriti mai multe produse. De asemenea, daca vreti sa achizitionati si altceva, apasati butonul "continuati cumparaturile" sau, daca ati terminat, apasati butonul "finalizare comanda". In pagina de finalizare comanda veti completa casutele cu datele dvs. personale. Campurile marcate cu * sunt obligatorii. In cazul in care doriti factura pe persoana juridica sau PFA, va rugam sa selectati aceasta optiune. Pasul urmator va fi sa alegeti metoda de livrare si metoda de plata. Cand ati terminat apasati buntonul „plaseaza comanda”.

Autentificare in magazin - daca v-ati creat un cont in magazinul online fitlife.ro, selectati "Autentificare in magazin", si logati-va cu adresa de email si parola apoi adaugati produsul dorit in cos, conform pasilor de mai sus. La final, apasati butonul " plaseaza comanda".

In cazul in care nu sunteti deja inregistrat pe site-ul nostru puteti sa creati un cont in sectiunea „Autentificare”. Completati spatiile cu datele necesare si apasati "Prezenta". O sa primiti pe email un mesaj de confirmare a inregistrarii si un link de confirmare prin care activati contul creat. Dupa aceasta, de fiecare data cand doriti sa faceti cumparaturi pe site-ul nostru, trebuie doar sa va autentificati apasand butonul "Autentificare" si completand doar adresa de email si parola.

Prin inregistrarea pe site, clientul accepta termenii si conditiile de cumparare obisnuite. Pentru ca inregistrarea sa fie valabila, trebuie sa completati toate casutele mercate cu steluta.

Preturile afisate pe site sunt in LEI si contin TVA.

In urma inregistrarii comenzii veti primi un email de confirmare. Daca nu ati primit acest email in termen de 24 ore de la plasarea comenzii pe site-ul nostru, va rugam sa ne contactati.

2. Cum se face livrarea produselor?

Data estimata de livrare poate varia in functie de produs, daca este sau nu pe stoc, aceste informatii fiind vizibile in pagina fiecarui produs.

  • Daca produsul este in stoc, va fi livrat in termen de 1-2 zile de la data comenzii, exceptie fac perioadele cu promotii masive ca Black Friday sau alte perioade ale anului.
  • Daca produsul nu este in stoc, ne puteti contacta sau puteti urmari statusul acestuia, lipsa stocului fiind o chestiune temporara.
  • Daca produsul se aduce doar pe baza de comanda, timpul de livrare poate varia in functie de cantitatea solicitata si tipul produsului. Pentru a comanda aceste produse, va rugam sa ne contactati.

Pentru produsele aflate in stoc, livrarea se va face conform optiunii Clientului, prin Curier sau prin ridicarea produselor din Depozitul din Cernica (doar daca plata s-a facut online), Str. Prelungirea Garii Catelu nr. 41, sat Caldararu, Comuna Cernica,  judetul Ilfov. Intre inregistrarea Comenzii si preluarea acesteia de catre Curier exista un interval de 12-24 ore lucratoare. Livrarea produselor se face de Luni pana Vineri. Daca doriti livrare sambata, in procesul de finalizare a comenzii, specificati acest lucru in rubrica de observatii. Orice intarziere suplimentara va fi comunicata Clientului si se va agrea cu acesta un nou termen de livrare care nu va putea depasi termenul maxim prevazut mai sus.

In cazul in care produsele sunt indisponibile, fitlife.ro va informa Clientul despre indisponibilitate iar sumele pe care acesta le-a achitat vor fi rambursate in termen de 14 zile.

Pentru comenzile de peste 500 lei livrarea se face gratuit.*

Pentru comenzile sub 500 lei se percepe o taxa fixa de transport de 35 lei. In cazul in care livrarea presupune plata unor kilometri suplimentari, clientul va suporta aceasta taxa. Daca va aflati in aceasta situatie, veti fi contactat pentru confirmare. Verificati lista localitatilor pentru care nu se percepe taxa de kilometri suplimentari sau sediile curierilor, putand solicita ridicarea coletelor de acolo.      

*Se aplica doar produselor aflate in stoc si comandate online! Produsele aduse pe comanda sau prin proiecte, nu beneficiaza de transport gratuit decat in cazul in care s-a negociat acest lucru in momentul plasarii comenzii. Pentru informatii privind costul transportului produselor aduse pe comanda, va rugam sa ne contactati.

3. Cum pot plati comanda?

Atunci cand un Utilizator plaseaza o comanda, pretul, modalitatea de plata si transportul sunt specificate in comanda. De asemenea, in urma efectuarii unei comenzi, Vanzatorul emite catre Client o factura pentru produsele cumparate. Clientul are obligatia de a furniza toate informatiile necesare emiterii facturii in conformitate cu legislatia in vigoare.

Va punem la dispozitie trei metode de plata:

-          Plata ramburs, la primirea coletului

-          Plata securizata, online, folosind cardul bancar

-          Plata in rate

Daca doriti sa achizitionati echipamente fitness ce depasesc valoarea de 1000 lei, aveti posibilitatea sa platiti produsele in 6 rate. Acceptam plata in rate cu urmatoarele programe si banci: BRD Finance (BRD), Star BT (Banca Transilvania), Card Avantaj (Credit Europe Bank) si Alpha Bank.

4. Cum pot anula o comanda?

Pentru a anula o comanda va rugam sa ne contactati la numarul de telefon  0737 307 370 sau prin email la comenzi@fitlife.ro. Comanda se poate anula inainte de a fi preluata si expediata. Daca comanda a fost deja expediata si nu o mai dotiti, aveti posibilitatea de a refuza coletul la livrare, iar daca deja ati receptionat-o si nu o mai doriti, puteti face retur in termen de 14 zile.

5. Care este garantia produselor si cum se acorda?

Produsele de folosinta indelungata beneficiaza de 2 ani de garantie. In aceasta categorie intra aparatele fitness, bicicletele, benzile de alergare, AMT, aparatele de vaslit si bancile fitness. Garantia pentru produsele cu folosinta indelungata se trimite impreuna cu produsul in colet. Pentru restul produselor comercializate pe site-ul nostru, garantia este de 30 de zile si se acorda pe baza facturii. Asiguram service pe toata perioada de garantie.

6. In cat timp pot sa returnez un produs si cum trebuie sa procedez?

Puteti returna un produs in termen de 14 zile de la achizitie. Puteti consulta aici politica de retur www.fitlife.ro/retur/

7. Pot sa folosesc puncte de fidelitate si cod cupon la aceeasi comanda?

Nu, reducerile nu se cumuleaza. Voucherele de discount si punctele de fidelitate nu pot fi folosite la o singura comanda.

8. Vreau sa ridic personal comanda, pot?

Aveti posibilitatea de a ridica produsele din depozitul nostru din Cernica, dar doar dupa ce ati plasat comanda pe site si ati achitat-o! La depozit nu exista posibilitate de incasare, asadar comenzile trebuie platite cu cardul pe site sau prin transfer bancar. Depozitul se afla pe strada Prelungirea Garii Catelu nr. 41, sat Caldararu, Comuna Cernica,  judetul Ilfov si puteti ridica produsele de luni pana vineri intre orele 9.00 si 16.30.

9. Pot testa/ vedea produsele inainte de achizitie?

Din pacate nu avem showroom, produsele nu se pot testa. Produsele din depozit sunt ambalate in cutii sigilate si nu se pot vedea.

Daca intampinati dificultati in plasarea comenzii online, ne puteti contacta telefonic la numarul 0737.307.370 sau prin email la contact@fitlife.ro