Salutare
Adresa de email:

Nu, multumesc

Utile

Cum comand?

Dupa ce alegeti produsele cautate, plasarea efectiva a comenzii online devine mult mai simpla:

1. Click pe butonul “Adauga in cos”.

2. Alegeti una dintre optiunile deschise in pagina, “Vezi cos” (vizualizare produse alese spre comandare) sau “Finalizare comanda” (finalizarea procesului de comanda).

3. Vezi cos: aici aveti posibilitatea sa verificati dacă produsul si cantitatea corespund nevoilor dumneavoastra si, implicit, sa modificati cosul de cumparaturi. Pentru a merge mai departe, click pe ”Finalizare comanda”.

4. Alege modul de comanda. Puteti continua procesul de comanda ca vizitator, fara cont, sau autentificandu-va in contul dumneavoastra prin informatiile cerute. Click apoi pe ”Continua”.

5. Informatii de facturare: alegeti modalitatea de facturare (”Persoana fizica” sau ”Persoana juridica”), apoi completati campurile libere.

6. Metoda de livrare: vizualizati tariful aferent localitatii de livrare.

7. Metoda de plata: vizualizati modalitatile de plata disponibile.

8. Revizuire comanda: verificati inca o data produsele alese, tariful de livrare si modalitatea de plata.

Pentru a va ajuta sa monitorizati evolutia in procesul de comanda online, in dreapta paginii veti observa pasii pe care i-ati parcurs pana acum, cu informatiile aferente completate. Tot aici aveti posibilitatea sa modificati informatiile introduse prin click pe ”Schimba”.

Daca intampinati dificultati in plasarea comenzilor online, ne puteti contacta telefonic la numarul 0731.022.822 sau prin email la contact@fitlife.ro

Ne face mare placere sa va oferim informatiile necesare legate de comenzi, plasarea si evoluţia lor sau specificatii ale produselor noastre.

In urma comenzii veti primi un e-mail de confirmare, urmand ca ulterior, sa fiti anuntat cu privire la noile statusuri ale comenzii: „preluata”, respectiv „expediata”.

Alte modalitati de plasare a comenzii:

• Comanda telefonica

• Comanda prin email

Modificarea sau anularea comenzii:

Daca v-ati razgandit si nu mai vreti un produs din comanda, vreti alt produs decat cel comandat sau nu mai doriti anularea comenzii, ne puteti anunta dand reply la mailul de confirmare primit, sau printr-un e-mail la contact@fitlife.ro cu solicitarea dumneavoastra. Vom face tot posibilul pentru a va modifica/ anula comanda in cel mai scurt timp.

Plata si livrare

Modalitati de plata:

Toate preturile afisate pe site contin TVA. Pentru produsele cu pret special, va fi afisat atat pretul de vanzare, cat si pretul special, rezultat in urma reducerii.

Plata la livrare – sau ramburs la primirea coletului. Valoarea acestuia va fi cea comunicata in momentul plasarii comenzii si va fi trecuta pe AWB.

Plata online cu card bancar (Visa/Mastercard) – este realizata folosind serviciile PayU, cel mai mare procesator de carduri din Romania.Astfel, se asigura cel mai inalt grad de siguranta si confidentialitate a datelor.

Plata in rate – posibilitatea de a achita comanda in rate. Acest serviciu faciliteaza motoda de plata si ofera ocazia fiecarei persoane de a achizitiona in orice moment produsele dorite, daca valoarea comenzii depaseste 2000 lei.

- Alpha Bank (3-12 rate)

- Card Avantaj (3-12 rate)

- BRDF (3-12 rate)

- Star Card (3-12 rate)

Modalitati de livrare:

• Comenzile se proceseaza doar in zilele lucratoare.

• Livrarile prin firma de curierat se fac in 24-48 de ore. In cazuri speciale (sarbatori, Black Friday), acest interval poate sa difere.

• Nu se fac livrari Duminica.

• Costul transportului este 15 lei.

La comenzi de peste 100 de lei, transportul este GRATUIT!

Urgent Cargus: Livrarea produselor se face in 24-48 ore in zonele de acoperire ale curierului. Un agent al firmei de curierat va va contacta pentru a livra coletul.

Politici de retur

Conform legislatiei din Romania puteti returna produsele cumparate in termen de 14 zile calendaristice de la cumpărarea lor. Produsul trebuie returnat, in ambalajul original, cu toate componentele, accesoriile si documentele de care dispune si cu care a fost expediat de depozitul nostru. Deteriorarea produselor sau punerea intr-o stare de nevandabilitate duce la refuzarea returului. Costul de transport pentru returnarea produsului este suportat de catre cumparator. In cazul in care returnarea se face din cauza unor defecte de fabricatie sau deteriorari in timpul transportului va rugam sa ne contactati in maxim 24 de ore de la primirea coletului.

Odata trimise retur, produsele vor fi verificate in vederea acceptarii lor. Restituirea banilor se va face in contul bancar transmis de dumneavoastra, intr-un interval de 7-14 zile calendaristice de la data sosirii produselor in depozit.